دانلود آهنگ جدید مرتضی اسکندری با نام بیدارم کن
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
جمعه 20 تير 1393 ساعت 2:45 | بازدید : 875 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

دانلود آهنگ جدید مرتضی اسکندری با نام بیدارم کن 

 

Morteza Eskandari   Bidaram Kon دانلود آهنگ جدید مرتضی اسکندری با نام بیدارم کن

 

دانلود آهنگ جدید مرتضی اسکندری با نام بیدارم کن

——————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Morteza Eskandari – Bidaram Kon

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Morteza Eskandari – Bidaram Kon

—————————

متن آهنگ جدید مرتضی اسکندری با نام بیدارم کن

بیدارم کن از کابوسی که دم به دم با من میاد
بیدارم کن از تصویر یه برگ سبز تو چنگ باد
بیدارم کن از این وحشت.. بیدارم کن..

فانوسم باش
فانوسم باش تو تاریکی که لحظه لحظه با منه
فانوسم باش وقتی این شب ستاره ها میشکنه
فانوسم باش تو این عادت نازنینم
با من باش
آغاز تو …صدای تو صدای شهر بی صداست
لبخند تو ..خلاصه ی ترانه هاست
دستای تو… برای زخم من دواست
بیدارم کن..

منو ببر که خسته ام
که خسته از سیاهی
منو ببر به سمت صبح
من و ببر به سمت نور
به سمت نور..

بیدارم کن
بیدارم کن از کابوسی که دم به دم با من میاد
بیدارم کن از تصویر یه برگ سبز تو چنگ باد
بیدارم کن از این وحشت.. بیدارم کن..

———————————————–




:: موضوعات مرتبط: دانلود , موسیقی , ,
:: برچسب‌ها: مذینه و بیدارم کن , تیتراژ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب